Saturday, February 23, 2008

PILIHANRAYA!!!!! 8th of March

Selection is around the corner... polling on 8th of March! Sempena PilihRaya lets enjoy this clip while its not deleted :P HOPEFULLY i won't kena tangkap masuk jail!!! LOL XD

MY HEARTS GO SHA LA LA LA LA~~~ PAK LAH LAH pilihanRAYA~

19 comments:

Mabel said...

Cool man.. it's awesome.. really makes me burst out loud..

ballerina said...

oui,will not comment on the clips...haha!!
but will remind u the day b4 pilihanraya is a very special day...becuz 21 yrs ago...a cute little baby gal is borned...muahahaha!!
hey,im so good to leave u lotsa comments though hving lotsa tests n hv to pass up assignments for the upcoming week...take care!!

kxin said...

mabel: horr... u r going to jail with me soon! coz u say its awwesome hahah

ballerina:yala ms ballerina :P 7th March i dunno what date was that XD ok la beli u present!

curiositykills said...

muahahah!! wish u happy birthday in advance ballerina! ;) hope the cute lil baby gal's bro sekjou, knows wut to get for the baby gal :))
so long to load d clip!grhh

curiositykills said...

ok la the clip..watched d...:p hee
its rather mild lah! not harsh enough! :D

Mabel said...

wahaha... human rights ok!!! hehe.. anyway.. but ... too bad i din go for register even though it's official for me to vote this year... hehe.. don't feel like wanna involve on the election..

kxin said...

ballerina: for ur info...curiositykills = $1,000,000
u know who rite? :P

curiositykills: wa girls always help girls XD arghh... not used with ur "curiosity kills" prefer ur real name XD


mabel:irresponsible Malaysian... :P

ballerina said...

oooo...misssss million...
give me 5 missss million!!!
ohya,thanks for the wishes!!
can i make a wish over here??muahaha...
ko,that is why i bought u ur bday present so fast...if i din buy u...difficult to ask u to get me 1...hehe...kidding...

kxin said...

noooo this year i will teach u about "saving" and "dun be materialistic" mayb i'll draw u a card or erm give u a hug ok? XD hahahaha



ewww so many ppl come watch liao afraid to leave comment takut masuk jail XD

ballerina said...

i dun1 a hug...i 1 a kissss...hahaha!! XD

imDavidLee.com said...

yeah..hope DAP will win!!!

curiositykills said...

ballerina: HARR?? u bot a for him d?? want to buy so early meh?? heee :)) oh yeah.. 5!!!*piak* :D:D

kx: saving and not be materialistic...ermm..ok...no comment on this.heee. dont want to pijak u n say u kiamsiap!!! :PP
eh...wuts wiv u n ballerina ah? how come she wants a kiss fr u wan? wut did u do to her??? omigoshhh

oh btw! will u go for election???have u registered?

i want mahathir!!!!!! I MISSED HIM!!!!! :(((((

AlvinC said...

OMG !!! Cool wei !!! Damn chunted... :clap clap clap:

ballerina said...

curiositykills: i was juz joking nia...hahaha.later he blame me for no gf...hahaha...

kxin said...

davidlee:i din side any party... some area i hope certain DAP competent leader will win some area i will go for barisan... depends on their ability not their parties!! ;

curiositykills: u really curious XD lol ballerina is my sister la!! :P how dare u... round one round shoot me kiam siap >.< must save for HK trip liao ok XD yup regiestered! going to vote wheee!! first experience


alvinC: haha yea its funny


Ballerina: timmy oso say its ur fault always stick me make other girls tot i am no longer available then thats why la till now still tarak lagi XD ur fault! :P

curiositykills said...

ahdoihHH!! obviously i noe shes ur sister!! that is why im asking what did u do to her lah! sumbang mahram kah? ok, dont ask me what is it, go check urself

curiositykills said...

http://www.comedycourt.com.my/latesthits.html

ballerina said...

kxin: where got??im in kl liao how to stick wif u wo??n when i was in pg, seldom go out wif u oso.ceh...hey, save money to hk...hmmm...wondering wat will i get from hk...hahaz. :P

kxin said...

CuriousityKills: haha i saw them b4 d but wow someone save it at the same place easier to browse...

Ballerina: mana ada orang so muka tembok ask for gift one XD faster call million jie jie and flatter dia a bit! then u can ask her buy for u oso liao haha